STVVFORUM.BE

Het open platform voor discussie over voetbal!
Het is nu 21 apr 2014, 09:31

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1443 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 97  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Simon Mignolet
BerichtGeplaatst: 16 okt 2013, 22:05 

Zorro schreef:
Ik zal het nog eens naar voor brengen en geloof me vrij . Zolang Wilmots trainer zal zijn , komt Simon d'r niet in tenzij Courtois gekwets is en hij niet anders kan.
De reden , Wilmots haat STVV (zie buiten zetten van Wilmots) en Simon heeft zeer goede banden met STVV. Waarom spelen zijn kinderen bij Visé en niet bij STVV. Wilmots is woonachtig in Jeuk.

och ja, een stelling zoals een andere...

Wilmots heeft (spijtig genoeg) gekozen voor Courtois. Courtois is een andere keeper dan Simon. Met zijn lange lijf en dito benen kan hij in verschillende situaties anders reageren dan Simon. Gisteren tegen Wales was daar een goed voorbeeld van. Courtois gaat onder een bal en tikt alsnog de bal weg met zijn lichaam (ik vond een typische handbalkeeperreactie) om dan daarna zijn fout goed te maken door zijn lichaam volledig te strekken.
Als Simon bvb onder die bal was doorgaan (in de veronderstelling), had hij wsl die bal niet meer gepakt...
Simon is ook geen typisch geschoolde keeper, daarvoor is hij te laat keeper geworden....

Maar aangezien de (domme, quasi infantiele) pers Courtois ophemelt en zijn fouten minimaliseert of af doet als fait-divers (aangezien toch alles zo geweldig gaat), zal het voor Simon werkelijk wachten zijn op een kans wanneer de RD in een dip zitten...

over bel-wales: eerste match sinds lang waar ik meer dan 45 minuten van gekeken heb (ben geen van fan van die rd-hype). 1 conclusie: de 11 die op het veld stonden, kunnen blijkbaar niet tegen Janneke en Mieke winnen... de hype is gecreeërd, de verwachtingen hoog gespannen en de val zal diep zijn.. Als ze de1/8 finales halen, zal het een succes zijn

Profiel  

BerichtGeplaatst: 17 okt 2013, 09:50 

Zorro schreef:
Ik zal het nog eens naar voor brengen en geloof me vrij . Zolang Wilmots trainer zal zijn , komt Simon d'r niet in tenzij Courtois gekwets is en hij niet anders kan.
De reden , Wilmots haat STVV (zie buiten zetten van Wilmots) en Simon heeft zeer goede banden met STVV. Waarom spelen zijn kinderen bij Visé en niet bij STVV. Wilmots is woonachtig in Jeuk.

Omdat ze niet goed genoeg zijn voor STVV? Omdat ze in Visé beter zitten dan hier?
Moeten ze bij Standard dan ook maar denken dat hij hen ook haat, omdat zijn kinderen niet op de Académie Dreyfus zitten? Hij passeert er thans als hij naar Visé gaat.
Ik vind dit allemaal nogal behoorlijk bij de haren getrokken. Mensen hebben hun kleine kantjes, de bondscoach zal die dus ook hebben, maar ik kan me moeilijk inbeelden dat hij zijn selectiepolitiek anno 2013 laat afhangen van het poten zagen van o.a. Mangelschots in 2005.

Wilmots heeft zijn keuze gemaakt, daarvoor is hij ook de bondscoach. Weinig objectief als we zijn, hadden we 9 kansen op 10 zelf een andere keuze gemaakt, maar dat doet er niet toe. Wilmots heeft zijn keuze gemaakt en de resultaten geven hem gelijk, einde discussie wat mij betreft.

@ Amiga:
Je pakt er ook wel de perfecte wedstrijd uit, de enige match in 2 jaar die er helemaal niet toe doet. :)
Dit was geen representatieve match, niet qua tegenstand en ook niet wat betreft de eigen prestatie, zeker niet de 1ste helft.

De groepsfase doorkomen op een WK is voor een land als België trouwens altijd het enige doel. Nadien kan het alle richtingen uit, zowel positief als negatief (bots dan bv. maar eens op Duitsland of Brazilië). Dat je een paar pipo's hebt die toeteren dat we wereldkampioen gaan worden, is voor die mensen hun rekening. Negen kansen op 10 zijn dat gewoon kuddebeesten die tot voor 2-3 jaar nog nooit een match van de nationale ploeg gezien hebben. Met zo'n mensen hoef je geen rekening te houden.

Eerste woorden Bart Lammens als STVV-handpop: "Roland heeft mij gevraagd..."

The author declares no competing financial, political or other interests

Profiel  

BerichtGeplaatst: 17 okt 2013, 10:45 
Beheerder

Supporter van: STVV
Jacques schreef:
Zorro schreef:

Omdat ze niet goed genoeg zijn voor STVV? Omdat ze in Visé beter zitten dan hier?
Moeten ze bij Standard dan ook maar denken dat hij hen ook haat, omdat zijn kinderen niet op de Académie Dreyfus zitten? Hij passeert er thans als hij naar Visé gaat.
Ik vind dit allemaal nogal behoorlijk bij de haren getrokken. Mensen hebben hun kleine kantjes, de bondscoach zal die dus ook hebben, maar ik kan me moeilijk inbeelden dat hij zijn selectiepolitiek anno 2013 laat afhangen van het poten zagen van o.a. Mangelschots in 2005.

Wilmots heeft zijn keuze gemaakt, daarvoor is hij ook de bondscoach. Weinig objectief als we zijn, hadden we 9 kansen op 10 zelf een andere keuze gemaakt, maar dat doet er niet toe. Wilmots heeft zijn keuze gemaakt en de resultaten geven hem gelijk, einde discussie wat mij betreft.

@ Amiga:
Je pakt er ook wel de perfecte wedstrijd uit, de enige match in 2 jaar die er helemaal niet toe doet. :)
Dit was geen representatieve match, niet qua tegenstand en ook niet wat betreft de eigen prestatie, zeker niet de 1ste helft.

De groepsfase doorkomen op een WK is voor een land als België trouwens altijd het enige doel. Nadien kan het alle richtingen uit, zowel positief als negatief (bots dan bv. maar eens op Duitsland of Brazilië). Dat je een paar pipo's hebt die toeteren dat we wereldkampioen gaan worden, is voor die mensen hun rekening. Negen kansen op 10 zijn dat gewoon kuddebeesten die tot voor 2-3 jaar nog nooit een match van de nationale ploeg gezien hebben. Met zo'n mensen hoef je geen rekening te houden.

100% wat ik Amiga wou antwoorden!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 17 okt 2013, 13:20 

http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/147191-september-player-of-the-month-revealed

Profiel  

BerichtGeplaatst: 17 okt 2013, 15:08 

Jacques schreef:
Zorro schreef:

@ Amiga:

@ Jacques

Wie heeft het roer in handen in Standard, éwel beste ene Mijnheer "Roland Duchatelet"
Van dat passeren in Sclessin , op 10 km na hoor !
Hoeveel kansen heeft Simon gekregen onder Wilmots, ééntje, misschien twee. Nochtans was hij toch titularis onder Leekens.
Ik heb dit reeds ter berde gebracht beste bij het begin van de verwijdering van Simon, toen heb ik niemand gehoord en de argumenten zijn nog altijd dezelfde hoor !!
Geloof me vrij , dit zijn de ware reden en zeker niet Mangelschots hoor.
Er zijn nog meerdere argumenten, maar helaas......... Maar de grootste was de afdanking van Wilmots indertijd bij STVV.

Nu terloops: wedden dat Jelle Vossen mee naar het WK gaat, daarvoor zal Wilmots vriend Jacob wel voor zorgen.
Dit gezegde heeft niets te zien met de niet opstelling van Simon. Want hier moet je oppassen met hetgeen je neerschrijft.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 17 okt 2013, 15:50 

Zorro schreef:
Wie heeft het roer in handen in Standard, éwel beste ene Mijnheer "Roland Duchatelet"
Hoeveel kansen heeft Simon gekregen onder Wilmots, ééntje, misschien twee. Nochtans was hij toch titularis onder Leekens.
Ik heb dit reeds ter berde gebracht beste bij het begin van de verwijdering van Simon, toen heb ik niemand gehoord en de argumenten zijn nog altijd dezelfde hoor !!
Er zijn nog meerdere argumenten, maar helaas......... Maar de grootste was de afdanking van Wilmots indertijd bij STVV.

Nu terloops: wedden dat Jelle Vossen mee naar het WK gaat, daarvoor zal Wilmots vriend Jacob wel voor zorgen.
Dit gezegde heeft niets te zien met de niet opstelling van Simon. Want hier moet je oppassen met hetgeen je neerschrijft.

- Dat Roland in Luik zit, had ik al een tijdje door, maar bedankt voor de herinnering. ;)
- Hij passeert toch via Luik als hij naar Visé rijdt of niet? Ok, misschien niet exact langs de Académie, maar dan nog...het zal nog altijd korter zijn om ze in Luik af te zetten dan in Visé, net zoals St-Truiden dichterbij is dan Visé en dat was mijn punt. In Luik moeten ze dus evenzeer denken dat hij hen haat?
- Wat Leekens doet, moet Leekens weten en wat Wilmots doet, moet Wilmots weten. Andere bazen, andere wetten, zelfs al doet dat soms de wenkbrauwen fronsen. Schils ziet hier in een vergelijkbare situatie trouwens. Ik kijk daar ook van op, stel me er ook vragen bij, maar het is wat het is.
- Wie lag er mee aan de basis van het ontslag van Wilmots bij STVV? Wie trad nadien terug op het voorplan bij STVV nadat Wilmots buiten lag? En met wie hield Wilmots een rondje modder gooien in de gazetten (o.a. hbvl)? Mangelschots, Mangelschots en Mangelschots. Als Wilmots met iemand op of rond Staaien een persoonlijk probleem heeft of kan hebben, zal het m.i. toch Guy Mangelschots zijn en niet zozeer Duchatelet, die toen amper een half jaar voorzitter was en zich imo in de luren heeft laten leggen door Mangelschots.

(je kan me trouwens moeilijk verdenken van overdreven sympathie voor Duchatelet ;))

Eerste woorden Bart Lammens als STVV-handpop: "Roland heeft mij gevraagd..."

The author declares no competing financial, political or other interests

Profiel  

BerichtGeplaatst: 17 okt 2013, 16:41 

Jacques schreef:
Zorro schreef:

- Dat Roland in Luik zit, had ik al een tijdje door, maar bedankt voor de herinnering. ;)
- Hij passeert toch via Luik als hij naar Visé rijdt of niet? Ok, misschien niet exact langs de Académie, maar dan nog...het zal nog altijd korter zijn om ze in Luik af te zetten dan in Visé, net zoals St-Truiden dichterbij is dan Visé en dat was mijn punt. In Luik moeten ze dus evenzeer denken dat hij hen haat?
- Wat Leekens doet, moet Leekens weten en wat Wilmots doet, moet Wilmots weten. Andere bazen, andere wetten, zelfs al doet dat soms de wenkbrauwen fronsen. Schils ziet hier in een vergelijkbare situatie trouwens. Ik kijk daar ook van op, stel me er ook vragen bij, maar het is wat het is.
- Wie lag er mee aan de basis van het ontslag van Wilmots bij STVV? Wie trad nadien terug op het voorplan bij STVV nadat Wilmots buiten lag? En met wie hield Wilmots een rondje modder gooien in de gazetten (o.a. hbvl)? Mangelschots, Mangelschots en Mangelschots. Als Wilmots met iemand op of rond Staaien een persoonlijk probleem heeft of kan hebben, zal het m.i. toch Guy Mangelschots zijn en niet zozeer Duchatelet, die toen amper een half jaar voorzitter was en zich imo in de luren heeft laten leggen door Mangelschots.

(je kan me trouwens moeilijk verdenken van overdreven sympathie voor Duchatelet ;))

en zie reageren doet hij hé. Hij moet en zal altijd het laatste woord hebben en dan nog tijdens de werkuren.
Ik reageer niet meer, het was een tijdje geleden, ik ben het moe. Na meer dan 60 jaar supp te zijn hou ik het hier op het forum voor bekeken, maar mijn hart is en zal :stvv: blijven.
En beste ook STVV 'r ik stop niet uit zwakte hoor , maar ik ben het moe.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 18 okt 2013, 11:24 

Knappe prestatie van Simon, speler van de maand bij Liverpool, wie had dat enkele jaren geleden durven voorspellen...

Over Courtois vs. Mignolet: de reden dat ik het Mignolet meer gun, is niet enkel omdat hij bij STVV heeft gespeeld. Dat speelt natuurlijk mee, dat zal ik niet ontkennen. Maar Mignolet sluit ook gewoon meer aan bij onze mentaliteit dan Courtois. Courtois komt niet erg intelligent over (naar mijn gevoel), rekent zichzelf bij de beste vijf doelmannen van de wereld (wat zo wel kan/zal zijn, maar wat ik Mignolet toch niet snel van zichzelf zal horen beweren),... Het klasseverschil zie ik bovendien ook niet. Ze zijn alletwee sterk en hebben alletwee specifieke zaken waarin ze uitblinken. Misschien moet Mignolet maar wat stouter worden, want op het ogenblik dat hij uit doel werd gezet was daar absoluut geen reden voor. Dat hij tegen Wales niet mocht spelen vond ik overigens ook een vreemde keuze van Wilmots.

Over de Rode Duivels: ik heb heel wat wedstrijden uit de campagne gezien, maar zag zelden sprankelend voetbal. De resultaten zijn er echter wel en dat is natuurlijk het voornaamste. Maar laat ons nu niet beweren dat we pakweg Servië (ondanks de 6 op 6) 2x van de mat hebben gespeeld. Hetzelfde geldt voor mindere goden als Wales, Macedonië en Schotland. Moeizaam, maar verdiend.

Op het WK krijg je natuurlijk pas echt deftige tegenstanders voorgeschoteld. In die optiek is het goed dat ze nu ook enkele oefenwedstrijden spelen tegen betere ploegen. Want ondanks al onze individuele klasse, denk ik dat de eerste ronde overleven al een hele opdracht zal worden, als we ons niveau niet nog een heel stuk optrekken.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 18 okt 2013, 11:57 

Tompie schreef:

Over de Rode Duivels: ik heb heel wat wedstrijden uit de campagne gezien, maar zag zelden sprankelend voetbal. De resultaten zijn er echter wel en dat is natuurlijk het voornaamste. Maar laat ons nu niet beweren dat we pakweg Servië (ondanks de 6 op 6) 2x van de mat hebben gespeeld. Hetzelfde geldt voor mindere goden als Wales, Macedonië en Schotland. Moeizaam, maar verdiend.

Op het WK krijg je natuurlijk pas echt deftige tegenstanders voorgeschoteld. In die optiek is het goed dat ze nu ook enkele oefenwedstrijden spelen tegen betere ploegen. Want ondanks al onze individuele klasse, denk ik dat de eerste ronde overleven al een hele opdracht zal worden, als we ons niveau niet nog een heel stuk optrekken.

Ik heb ze allemaal gezien en inderdaad, we hebben geen enkele tegenstander zomaar opgerold met een doelpunt of 4, 5. Langs de andere kant zijn er ook maar 2 wedstrijden geweest waarin je enigszins echte problemen hebt gekend: Kroatie creëerde in Brussel wel wat kansen en het eerste kwartier in Servië kon veel slechter aflopen. Daarnaast onthoud ik vooral dat we eigenlijk alle andere wedstrijden bijna volledig onder controle hadden en dat we aanvallend toch vaak erg efficiënt waren, dankzij de individuele klasse.

Ik was bv aanwezig in Schotland, en dat is misschien niet de sterkste ploeg, maar hoe eenvoudig je daar 90 minuten de bal liet rondgaan, met zuivere controles, zuivere passes, altijd een vrije man, in een wedstrijd die je toch moest winnen, ik wil het nog wel een stuk of 15 andere landen gaan zien doen.

We walsen er inderdaad niet over, en we moeten onze kwaliteiten niet overschatten, maar zeker ook niet onderschatten. Was onze poule zo zwak? Macedonie bracht zelfs Kroatie, toen nog vol in de running, in problemen. Zij eindigen nu laatste. Maar als je alle poules bekijkt, halen zij van alle laatstes wel veruit de meeste punten. Wales is van alle poules de derde beste voorlaatste. Schotland, Wales en Macedonië zijn in vergelijking met andere poules toch echt niet dé zwakke broertjes.

Het niveau in de poulefase van het WK zal natuurlijk hoger liggen, maar het hangt ook wel een stuk van de loting af. Met alle respect, maar van het niveau van de gemiddelde Aziatische of Afrikaanse ploeg moeten deze Rode Duivels toch geen schrik hebben. Vooral de Europese (Nederland, Engeland, Italie in pot2) en de Zuid-Amerikaanse landen zullen het ons lastig maken. Een poulefase op een EK is over het algemeen toch een stuk zwaarder dan die op een WK. Ga er onze vorige WK-poules maar eens op na, plaats daar het huidige België in en vergelijk.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 24 okt 2013, 11:28 

http://www.nr10.be/buitenland/engeland/ ... =donderdag

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 okt 2013, 16:53 

Supporter van: K. STVV
http://firstrownow.eu/watch/216799/1/wa ... lbion.html

West Brom met Sessegnon (voorheen Sunderland) en Nicolas Anelka (voorheen AA Gent)

FC Liverpool - West Bromwich Albion (WBA) half time 2-0

11' en 17' Suarez

54' Hattrick voor Suarez !!

Liverpool - WBA 3-0

66' 3-1 penalty voor WBA (James Morrison)

77' 4-1 Daniel Sturridge (Wereldgoal: lobt de keeper van buiten de backarea!)

84' prachtige save van Simon Mignolet. LFC kan zich permitteren Gerrard en Suarez te wisselen.

Schitterende match van Liverpool. Kon makkelijk 7-1 geweest zijn.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 okt 2013, 20:29 

Since '54 schreef:
Nicolas Anelka (voorheen AA Gent)

Vergissing met Mido?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 okt 2013, 21:41 

Dreke schreef:
Since '54 schreef:
Nicolas Anelka (voorheen AA Gent)

Vergissing met Mido?

Inderdaad ik vergis mij maar Mido is het ook niet. Ik dacht dat het die speler was die zijn blote benen niet mocht laten zien. Maar tja de speler van WBA is inderdaad Anelka hoor.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 okt 2013, 22:04 

Grondin.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 27 okt 2013, 00:14 

Dreke schreef:
Grondin.

Inderdaad, dank u Dreke.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1443 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 97  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]